GULNURAN İyi akşamlar kizlar. Nasilsiniz? Ben başka ulkedeyim ve yanimda rşimden başka kimse yok. Bazen cok yakin olmak istiyorsun annene. Ama malesef. Doru duzgun yemek yapamiyorum kokuya hala alışamadim.😕
Tugba_coskun35 Cok zor canim.bende annemle farkli sehirdeyim.kayinvalidem yakin ama her isimi kendim yaptim simdiye kadar.son 15 gunum kaldi.Allah yardimcin olsun seninde
Vildanpasal61 İyi akşamlar canım bende annemden uzağım kayınvalidem var ama annenin yerini hiç kimse tutamaz bende yaptığım yemekten hiç lezzet almıyorum o yüzden haftaya annemin yanına gideceğim inşaallah uzaklık çok zor Rabbim hepimizin yardımcısı olsun🙏
Dilaramerve Bende annemden ayrı şehirdeyim ve bende yaptığım yemeği yiyemiyorum içim almıyo hamile kalınca annemi daha çok arar oldum anne diyince ağlıyorum sürekli 🥺😔
Gamzetoklu Allah annelerinize uzun ömürler versin🙏🏻 Yeter ki sadece uzağnızda olsunlar koş gel anne deseniz gelicek Anneniz var ne mutlu sizlere.benim Anneciğim yok melek oldu onsuz bebişimi büyütmek çok zor olucak biliyorum..onun gücü inancı bana geçti ama biliyorumda onun gibi harika bir Anne olucam bende inşallah🙏🏻
Vildanpasal61 Gamzetoklu Başın sağolsun Anneciğinde nur içinde yatsın Allah sana bebeğine hayırlı sağlıklı ömür versin🙏
Gamzetoklu Vildanpasal61 amin canım Allah razı olsun🙏🏻 Tüm bebişler sağlıkla gelsin🙏🏻 Allah sizin annelerinize ömür versin🙏🏻