Kızlar 18+5 haftalık hamileyim dün uyandığımdan beri hiç hissetmedim normal mi o haftalarda normalde hep kasıyor kendini ve hissediyorum hareketlerini hergun dün oructum bide iftardan sonra mutlaka hisederdim ama bu sefer hiç hissetmedim haftası erken diyemi 3. Gebeliğim