T-B-H Perinatolojide takipli olan hastalar genellikle 3. Katta bakılıyor. Benim odam tek kişilikti. Yanıma da doğum olana kadar kimseyi almadılar.Eşinizi de almıyorlar maalesef Bende çok tedirgin oldum bu durumdan ama inanın hiç öyle olmadı. Odada telefon var ve sevdiklerinizi istediğiniz kadar arıyorsunuz. Benim doğumum normalden sezaryene döndü maalesef açılmam hiç olmadı. 24 saat o odadaydım. Bir fitil verildi. Ancak 24 saatte açıklık olmayınca sezaryene alındım. Benimle genellikle asistan hekimler ilgilendi ebeler ve asistan hekimler çok ilgili ve çok güleryüzlüydüler. Allah hepsinden razı olsun. Kötü tek bir kişi ile karşılaşmadım. Hep kuzum canım diye hitap ettiler. Beni suni sancıya zorlamamalarıda artı bir sevinme sebebimdi çünkü açılmam yine de olmayacaktı. Bunu doktor bana çok güzel bir şekilde anlattı. Sezaryene gelince. Evet bence zor bir ameliyat ama orada ki hekimler de çok güler yüzlü ve iyilerdi. Bana tek tek açıklama yaptılar. Aşamaları söylediler. Benimle konuştular. Sezaryeni yapan doktorlar 2 kişiydi ve uzman doktordu beni mesaiden sonraya bırakmadılar. 15.00 de girdim 15.40 da çıktım. Çok kısa sürdü. Burada ki insanlar işinin ehli bence ya da bana öylesi denk geldi. Kötü yorum çok okudum ama benim için süreç çok güzel geçti. Lohusa katına alınır alınmaz bebişimle birlikte eşim ve annem de yanıma geldiler. Ziyaretçi saatinde de diğer sevdiklerim yanıma çıktı. Odalar çok temiz ve konforluydu