Elif-Salih hasimato da tiroit antikorlar yüksek oluyor. Aslinda hastalik vücudun tiroit hastalığın varmis gibi düşünüp surekli antikor üretmesi gibi basit şekilde açıklamıştı doktorum. Benim sonuçlarım 20binlerdeydi ilk gittiğimde. Teşhis konulduğu icin uzun zamandir antikor testi yaptırmadı. Sadece tsh t3 t4 değerlerine bakılıyor. Korkulacak bir hastalik degil. Gebelikte tavsiyem düzenli olarak kontrollerin yapılması