YamurKarabulut haberim yok zamdan canım sürekli zam yapıyorlar zaten😏 Normal olsaydı bende epidural yapacaktım 4 aralıksa dogum Yaptım o zaman epidural iğnesi +600 idi şimdi nedir bilmiyorum cok artmamıştır belki cok zaman geçmedi sonucta..
Amin canım cok sagol, sende sağlıkla kucagına al inşallah 🙏🏻