Sivassli58 ilk doğumda lansihon krem ve gümüş kapak kullandım ama bende fayda etmedi inanılmaz yara oldu aylarca denemediğim şey kalmadı krem acımı alıyordu en son tahinin üste çıkan yağını göğsüme sürüp 15 dk bekletip yıkıyordum burdan öğrendim onuda beni o düzeltti yaralı göğsümü ama bu defa mycey silikon göğüs kalkanı ve Mustela göğüs ucu kremi aldım inşallah yara olmaz bide bi tavsiye daha duydum deneyeceğim doğumdan önce göğsüme soğan koycam yumuşatıp yara olmasına engelliyormuş 🫣🫠 yaniii daha önce göğsü yara olan biri olarak her tuşa basacam bu defa 🤪