iremmakk Kızlar 32 haftalığım nst de sancım çıkmıştı iğne serum vs bir şekilde durdurduk. Şuan bel,sırt ağrım ve karın kasılmalarım var. Karnım kasılıp yumuşuyor, bi sğre sonra tekrar kasılıyor. Midem aşırı bulanıyor. Başım dönüyor. Doğum böyle mi başlıyor
Semamtr iremmakk canım karnın taş gibi olip yumuşuyorsa ve bu düzenliyse kasılmaların başlamış acile git yada doktoruna haber ver
Ebrcmal Herkesin aynı olmaz bende önce su gelmişti 2 dogumumdada 1.sinde suni sancı 2. Sinde hastaneye giderken 5 dakikaya bir düşen sancılar gelip gidiyordu ve büyük tuvaletin varmış gibi bir his te oluyor
Semamtr iremmakk bu kasılmalardan dolayı tansiyonunla alakalı olabilir bence gidip gözükmende fayda var sonuşta hamilesin. Hamilelikte sık kasılmalar olağan bir şey değil şu an kaç haftalıksınız
xJade iremmakk Ben sancı çekerken midem bulanmıştı. Hatta istifra bile etmiştim. Herkesin belirtileri gerçekten farklı olabiliyor. Kendini riske atma.
iremmakk Acile gittim nst sancı 100ü geçik çıkıyor, biraz açılman var dedi doktor ama kaç santim söylemedi. Yatış yapalım dedi. Eve geldim çanta hazırladım şimdi hastaneye gideceğim inşallah bebiş gelmez kızlar dua edin…..
Semamtr iremmakk kaç haftalıksın canım haftan çok mu erken. Sağ sağlim ve vaktinde kucağına almayı nasip etsin inşallah rabbim
Dilekulgtt iremmakk benimde 2 cm acılmam var kasık bel agrım var ama nst de sancı cıkmadı pazartesi tekrar gideceğim inşallah sağlıklı sag salim doğumunuz nasıp olur
EbruDemir81 Aynı belirtileri ben de yaşıyorum acayip bir mide bulantısı var ve vajinamda baskı agri var yürüyemiyorum bile 38+4 olduk
EbruDemir81 iremmakk 2 3 gündür devam ediyor ya mide bulantısı aşırı terliyorum vajinamda baskı var ve karnım aynı şekilde oluyor sertleşir çok kötü
iremmakk Özel yatış verdi ama çok pahalı olduğu için istemedim, daha önce 2 gün yattım zaten ilaçlar serumlar iyi gelmedi. Bir de devlete gözükeyim dedim hiç yüzüne bakmıyorlar insanın 😄 kadının biri doğuruyorum diye bağırıyor kime ilgilenmiyor.. benle mi ilgileneceklerdi. Açılman yok dediler anlamadım. Ağrım hafifleyince eve geldim evde dinleniyorum şimdilik yarın zaten kontrolüm var hastanede