Doğum hikayelerini görünce bir duygusallık bastı tekrar anlatayım dedim😅
Serklajlı+gebelik şekerli+protein kaçaklı+idrar yolu enfeksiyonlu bir zorlu gebenin kolay doğumu diye not düşün😅
Tam 32+6 sürekli sancı geliyor tabi ben bilmiyorum gaz sancısı sandım yine de gittim nstye girdim birsey çıkmadı.Sonra evin yolunu tuttum.
O gece uzanırken uyumusum bir uyandım altıma yaptım sandım gittim değiştirdim,geldim bir daha aynı bu kez çoğaldı sonradan dank dedi suyum geliyordu😂
Gurbetteyim eşim yoktu 1 günlüğüne şehir dışına çıkmıştı.Gece saat 4 hastane çantam yok ala acele çanta yaptım kendime indim arabaya.
Ne aklıma gelmemiş ped koymak😬Bir taraftan araba kullanıyorum bir taraftan suyum geliyor botlarimin içi koltuk komple su oldu.Hastane bayağı uzaktı giderken o halde birde mazot aldim😆
Hastaneye gittim şok geçirdiler şakır şakır su geliyor ben tek başıma araba kullanmış gelmişim.Ben çok zor bir hamilelik geçirdiğim için bunlar çok basit geldi.Bu arada erken suyumun gelme sebebi idrar yolu enfeksiyonu kesemi delmiş.Yaklasik 14 kutu antibiyotik kullanmıstım şükür o ilaçlar sayesinde 33 haftayı gördüm.
Sonra nstye girdim yine sancı yok dediler🙄Ama ben çatlıcam sancıdan.
Doktorum geldi sabah perinatoloji canım GökçeNazım sezaryen yapalım mı çok çektin dedi asla asla dedim.O zaman doğumunu 3 4 gün durduralım yoğun antibiyotik protokolü uygulayalım,enfeksiyonu bitirip doğumu başlatalım dedi okeyledim.33+3te antibiyotik tedavim bitti ve akşam serklajimi alıp sancı haplarını kestiler.Aman allahim o neydiii gıı dedim sancı vurdukça 🤭33+4 sabah sancidan kıvranıyorum nstde sancı yok diyorlar hala,sonra bir baktılar 4 cm açıklık meğerse benim nst de sancim görünmüyormus bu seyrek kişilerde olurmuş.Annemin dediği mıknatıs gibiyim o seyrek kişi ben oldum😅
Sonra doğumhaneye indik bebeğim 1.780 kg olduğu için kendini ittiremiyormus.3 kilo üzeri bebek olsaymış çok güzel doğum olurdu şu an tüm iş sana kaldı dediler😮💨
Suniyide bastılar bana vitamin taktık diyip.8 saat sancı çektim en son bir doktor geldi “kızım neden ıkınmıyorsun bebek içeriden otobüsle gelmeyecek ” dedi😂😂😂😂
Herkes gitti ben çatalda çömelme vaziyeti alıp 5 dk boyunca ıkındım bebek geliyor diye seslenmeye gücüm kalmamış beni duysunlar diye serum takılan demiri devirdim😆Geldiler ve hemen bebeğim doğdu🫠Bir kaç dikiş atıldı bebeğim çıkarken tırnaklarıyla çizdiği için.Bu arada dikiş atılırken bebeğimin videosunu bile çektim yan tarafta onu temizlerlerken🥲
Oğlum küvöze girdi 5 saat falan oksijen verdiler sadece ciğerleri gelişmiş kendi nefes alabiliyordu.
2 kilo olunca verdiler 😇
Şuan 1 Yaşında bir delikanlı oldu.Ek olarak 13 yıl sonra geldi mucizem bana🙏🥲
Doğumum Kocaeli şehir hastanesinde oldu memnun kaldım.
O bu arada o kadar şeyi unuttum şimdi korunmayı bıraktım.Beklemede kalın 😂