Yoncaaaaa74 Kızlar 39+4 haftalığım dün nst de sancı çıktı ama hissetmedim açıklık da yok hiç bugün de açık pembe kan geldi hafifden sancı var ama düzensiz sizce doğum belirtisi mi
Yoncaaaaa74 cakethesel devlet hastanesinde doğum yapacağım için doktora nasıl ulaşabilirim bilmiyorum
Yoncaaaaa74 Mineee5656 sancım gittikçe şiddetlenir diye bekliyorum bakalım suni sancı olmadan kendi sancımla doğum yapmak istiyorum inşallah
Mineee5656 Yoncaaaaa74 bazen su gelir bazıların kan geliyor bazıların da hiç bsy gelmez sancı şiddetli olur bende kanama olmuştu ama. Bende gitmedim kanama olana kadar Allah yardımcın olsun inşallah