Kızlar perşembe günü sezeryan oldum hastaneden çıkarken doktor yaranı aç ıslak kalmasın açık şekilde iyileşsin dedi. Hastaneden çıkış yaparken reçete vermiş antibiyotik vs bide madecasol yazmış. Buna hemen başlamalı mıyım doktor kontrolüm bidaha 2 hafta sonra ve devlet hastanesi olduğu için ulaşamıyorum hemen