İkinci gebeliğim ve ilk çocuğumda özellikle ilk 1 yıl beyaz gürültüden çok faydalandım. Telefonla odasına ses sistemine bağlanıp çalıyordum ama daha az radyasyon içeren bir çözüm arıyorum ikinci bebeğimde. Hiç araştıran var mı? Skip-hop çıkarmış 1.300₺ seviyesinde ama az seçeneği var gibi, ses kalitesinden de emin olamadım. Hiç duyduğunuz marka var mı?
White noise gerçekten bebekleri sakinleştirmek konusunda yardımcı oluyor. Özellikle fön makinası sesi ve elektrik süpürgesi sesi bizde çok faydalı olmuştu. Müzik, ninni ve buzuki orhan’dan ben daha büyük bir başarı alamadım.