zgeDenizKaramanAtmaca Kızlar doğuma 9 gün kaldı ama felaket hastayım burun akıntısı tıkanma, boğaz acısı sanki göğsüme öküz oturdu 😔 öksüürk var bir de böyle olan var mı neler yapmam gerek ilaç dışında eşim parol taktı biraz iyi geldi akşam ama ..,
tecrubeliiannee zgeDenizKaramanAtmaca bal limon sarımsak karıştır i canım c vitamini kullan mandalina portakal yoğurt ye sezaryen sanırım 9 gün kaldı yazmışsın doğumun zor olur toparlanman lazım
crazyymom zgeDenizKaramanAtmaca sarımsak bal limon bu üçünü karıştırıp suyla sabah akşam 1 tatlı kaşığı yut 2 güne hicbsyin kalmaz
Gulsahs Ihlamur içebilirsin içine bal koyup geçen hafta bende öyleydim uyuyamıyordum öksürmekten devamlı sıcak şeyler içtim ve 1 haftanın sonunda atlattım çok şükür sıcak birşeyler içtikten sonra yorganın altına girip terlemeye çalışın sonra ılık suyla duş alın anca öyle atlatabilirsin
Gulsahs zgeDenizKaramanAtmaca doktorum günde 1 defa içebilirsin demişti ıhlamur için istersen doktoruna danış meyve de yiyebilirsin parol vs çok işe yaramıyor serum dahi taktırdım daha beter olmuştum gecesinde en iyisi terleyip duş almak hastalığı daha kolay atlatırsın
esi33 zgeDenizKaramanAtmaca buhar yapınca iyi geliyor bana az kalmış dikkat et benimde yarın doğumum🥲
zgeDenizKaramanAtmaca tecrubeliiannee evet canım sezeryan olacak ikinci bebeğim olduğu için çok fena uyandım. Hemen denicem hepsini 😔😔
esi33 zgeDenizKaramanAtmaca ben buhar makinası almıştım trenduoldan onun içine okaliptüs damlatmıştım çok iyi geldi