Hanımlar merhaba 24 haftalık gebeyim özellikle iftar vakitleri azıcık bir şey yesemde aşırı derecede şişiyorum patlayacak gibi oluyorum o zamana kadar normal olan göbeğim 8 aylık gibi oluyo ayrıca kabızlık problemim de var maalesef bu konuda önerisi olan var mı