1752 gebelikte idrar yolu enfeksiyonu ister istemez oluyor diyorlar, hem çok sık idrara çıktığımızdan, hem mesaneyi tam boşaltamıyor olduğumuzdan. Bende çok su içiyorum sırf enfeksiyon olmasın diye korkuyorum inşallah olmadan doğumu da görürüz. Doğuma yakın enfeksiyon geçirenler çok zor olduğunu söylüyorlar biraz korktum açıkcası 🥹