Humannrle Kızçeler bayrama çok şık ve minnoş hamiş kıyafetleri giymek isteriz hepimiz 🫠 Birbirimize görsel atıp fikir alışverişinde bulunalım ben henüz bulamadım 🥹
anne890 Humannrle son ayimdayim her an dogurabilirim o yüzden almayı düşünmüyorum içimden de gelmiyor nedense
defnevedoruk Humannrle bayramın ilk günü kızkardeşim kınası var hala elbise alamadım karnımdan dolayı kaç gecedir hormonların vermiş olduğu yetkiye dayanarak ağlıyorum hatta skkskdld eşimde kızıyor sksksos 🥲
MorKelebek54 Humannrle suan hamile degilim ama gecen ramazan bayraminda hamileydim isterseniz giydigim iki elbiseyi de atabilirim en szindan fikir olur
Rabg123 anne890 bende öyle düşünüyorum zaten bi yere çıkabileceğimi sanmıyorum olanlarla idare edecem ya tabi dogurmazsam o zamana kadar 😂
Humannrle defnevedoruk hahaha bende kız kardeşimin düğünün de hamileydim elbise bulana kadar ağladım elbise bulunca da kına ve düğün bitsin istemedim🥰 çok daha güzel anı kalıyor bence🤍
MorKelebek54 hivda36 ben gecen yil almistim isterseniz atabilirim resmini gerci bendeki tesettur icin. İntnretten de bulabilirsiniz. Hamile elbisesi olarak degil de nirmal kot elbsie olarak bakin bedenini buyuk alin.
kusanne Humannrle ceylanotantik ten jileler alabilirsiniz hamileyim ben aldım kot değil ama çokda güzel oluyor
MorKelebek54 Humannrle mavili yesilli olan onden dugmeli. Onden dugmeli elbise alinirsa daha rahat olur giyip cikartirken. Hemde göbekten dolayi olmadi derdi de olmaz. O yuzden onden dugmeli tercih edin rahatlik acisindan. Acik mavi olani mafaxadan almistim ama beden olarka bilerek buyuk almistim karnimdan dolayi sizlere de fikir olsun ☺️☺️ bu arada yaninizda her ijtimale karsi terlik bulundurun. Boyna giy cikad zor oluyo ayakkabilar bayram gezmesinde. Ben ful crocks terliklerle gezdim 😂
Humannrle MorKelebek54 ikisi de harika kot jilen daha da minnoş 🥰 sanırım elbiselerin büyük bedenlerini almışsın demi canım
Kevsssim MorKelebek54 çok yakışmışlar maşallah 🌸 bende tesettür için arıyorum daha yaz sezonu da tam açılmadı böyle bol elbiseler bulamıyorum ya :( Bu arada fotoğraflarda kaç haftalıksınız göbüş baya büyük 🫶🏻😄
monica50 bir aydır kuzenimin nişanı için elbise arıyorum 32 haftalık olacağım tam. bu hesap çok güzel elbiseler satıyor trendyolda da aynı isimle mağazası var ama kendi internet sitesinden alırsanız daha ucuza geliyor trendyoldan. ben siyah ön arka bağlamalı olanı aldım gerçekten o kadar bol ki bir küçüğünü mü alsaydım dedim 😅
Humannrle monica50 evet buda açık arkadaşlar için fikir olsun siyah ipli olan model gerçekten çok hoşmuş gülerek kullan canım🥰
MorKelebek54 Humannrle evet canim hamilelikte L giyiyodum o bedene gore aldim. Simdi giyemiyorum tabi ama bida gebeliklerde kullanirim artik 😂 mavili yesilli olan kemerli oldugu icin onu yine giyerim ama kot olan biraz zor. Ama her markada bedenler ayni olmuyo o yuzden deneyerek alirsaniz daha iyi olur. Bi uerde l beden bana oluyodu baska yerde l beden hic olmuyodu daha bol oluyodu. Karninizdan dolayi deneyerek alin mutlaka
Humannrle MorKelebek54 evet öbür gebeliklerde giyersin canım inşallah 🥰 bakınayım bende alayım kargo yoğunluğuna kalmadan ama zaten benim karnım bu kadar yok 🙈
MorKelebek54 Humannrle birden bire buyuyo csnim hamile karni. Benim de bu kadar degildi burda 8 sylik hamileyim son bi kac haftada bu kadar buyudu. Son aylarda genelde buyume oluyo. Gonlune gore bukursun canim insallah trendyolda guzel elbiseler var ordan bakabilirsin ☺️