Kızlar çok mutluyum doktorların sen zaten yaşam sınırını göremezsin dediği hamileleigimde yaşam sınırına geldik ve şuan hiçbir sorunum yok Allah’ın izni ile bundan sonra geçen her hafta bize avantaj iyiki kızımdan vazgecmedim iyiki o beni bırakmadan ben onu bırakmayacağım dedim bu günlere bin şükür