Yektayadaikra bende 6 haftalık hamileyim dün akşam kanamam oldu. Acile gittim beta hcg’ye baktılar. Hiçbir şey demediler, poliklinik muayeneye gidin dediler. 4 haftalıkken de kanamam olmuştu, doktor yerleşme kanaması ya da düşük tehditidir dedi. Bekleyip göreceğiz diyorlar, iş Allah’a kalmış, bebişin kısmeti varsa sağlıkla gelir dünyaya. Hakkımızda hayırlısı...