Dlnmscc Kızlar 12+3 üm alt karnımın nokta kadar parmak ucuyla bastırdığımda sanki biyere vurmuşum gibi acı oluyor bu normal mi ilk gebeliğim merak ediyorum telaş yaptım
Dlnmscc Kkardelenn1 bilmiyorum ki etin ezilir de acır ya sadece parmak ucu kdar bir bölge anlam veremedim bişey yoktur değil mi ya daha dün kontroldeydim bi sıkıntı yoktu
Minnakpopus Dlnmscc tamda o haftalarda bendede aynısı oldu ama bi sıkıntı yaşamadım sonradan kendiliğinden geçti
Kkardelenn1 Dlnmscc agrıyla beraber kanama lekelenme olmadığı sürece sorun olmaz deniliyor genellikle bence stres yapmayın bir şey yoktur ilk aylar rahim buyudugunden ağrılar normal karşılanıyor
Dlnmscc Kkardelenn1 bencede tek bir noktada zaten bende telaş oldum zaten stresli bi yapım var korkktum ınan kı
umrumdadegil Dlnmscc ya böyle bi yere değince resmen acıyordu bi yerin morarırda dokununca acır ya öyleydi batıyordu bi de. Hiç bir problem yok dedi normal dedi 🥰
Dlnmscc umrumdadegil ben şimdi hatırladım doktor evelsi gün kasığıma biraz fazla bastırdı ultrasonla o yüzden acıdı sanırım