Sinemmurat 28 haftalık hamileyim bir kaç gündür çok kalsılmam oluyor bir yere toplanıyor karnım sertleşiyor canım yanıyor bir de çok aşağıda hissediyorum aşağıya vuruyor korkuyorum normal mi bu
Kerem2014 Sinemmurat bendede 26. Haftada başlamıştı doktora söyledim ilaçlar verdi cnm pek normal değil yani
Muzika Sinemmurat canım ilk fırsatta doktora gitmeni öneririm. Magnezyum verebilir kasılmalar için. Bir de rahim ağzı boyunu ölçer. Ona göre tedavi uygulayabilir. Bir de cok su içmeye calıs. Susuz kalınca daha cok oluyormus.
Sinemmurat Muzika çok saol canım kalbim ve magnezyum kullanıyorum aslında ama Pazartesi gidicem doktora inşallah kötü birley yoktur
Hamzaninannesi1 Ben de 28. Haftamdayim 27. Haftamda oluyordu doktor ilaç verdi kasilmalar için biraz da istirahat et dedi. Bi doktorunla konussan iyi olur.
Sinemmurat Hamzaninannesi1 doktorumla konuştum hafta sonu dinlen Pazartesi gel dedi Pazartesi gidecem inşallah birşey yoktur