glos_lin2007 canım benim tek yapmam gereken bebiş emerse bol bol emzirmek ve ebebek emdikten sonra ilk bir ay boyunca emzırmeden sonra 10ar dk sagmak, İlk 15 gün sütüm hiç yoktu bebeğime çok az veriyordum mama vermek zorundaydım sonrasında önce bebegimi doyurup sonra onar dakika sağdım Bir hafta içerisinde gözle görülür bir artış sağladı. Şu an bebeğimin mama takviyesi yapmıyorum sadece anne sütü alıyor üstelik buzluğa bir dünya anne sütü doldurdum hepsinin tarihi yaklaştı döküceğim onları ve hala şu an sütümü yarısı dolaba yarısı bebeğime gidiyor yapman gereken normal bir şekilde beslenmek bol su içmek ve bebeği emzirirdikten sonra bol bol sağmak göğsünün tamamen boşalacak ki Yeni üretim olacak göğsüm boşalmadığı sürece vücut ona dur diyor ve süt üretimi gerçekleşmiyor göğüsün ne kadar çok boşalırsa o kadar çok sütün olur bu bir kuraldır