Kızlar 12 gün gecikmem var regl olmama 5 gün varken test yaptım pozitif çıktı kan verdim 2cikti sonra tam adet günü test yaptım negatif çıktı bende bir daha kan vermedim ama çok şiddetli mide bulantısı kusma sık idrara çıkma yorgun vs var bugün hastaneye gittim şikayetlerimi dile getirdim doktor gebelik şüphen var mı dedi 12 gün var adet tarihimde test yaptım çıkmadı diyince kan almaya gerek yok eğer regl olmazsan 2 gün sonra tekrar gel kan alalım dedi ne kadar ısrar etsem de almadı kan özele gitmeyi düşündüm ama daha önceki gebeligimde kan verdim özelde hamile değilsin dediler hamile çıktım bilindik bir özel hastane arkadaşım kan verdi hamile değilsin dendi ve hamileydi hatta adet söktürücü yazmışlardı kıza bende testlerine güvenmediğim için vermedim kan elimde testte yok yakınlarda nöbetçi eczane de yok hamile olduğumu nasıl anlarım ya 🥲