MhysaTheGreat 32 haftalik olucam o zaman. Riskli bir durum olmadigi icin yavas yavas yorulmadan gunlere yayarak bayram temizligi yapiyorum ufaktan. Benim de tasinma durumum var ama belli degil o yuzden temizligimi yapiyorum belki yaza kadar ev bulamayabilirim diye. Onun disinda kaynanamlar zaten yakinimda. Kendim de gidecegim onlar da gelir. Pek gazla gelmiyorlar bana is cikmasin yorulmayayim diye. Ama zorluyorum arada gelsinler diye. Annemlere giderim onlar da gelir. Onun disinda gelmek isteyen olursa bi cay bi tatli ikram eder ziyaret kabul ederim fakat kendim gitmeyi dusunmuyorum annemler ve kaynanamlar harici. Zaten gelseler de gorumcelerimden biri, misafir geldiginde hemen gelip yardim ediyor sagolsun hic zorlanmiyorum