yuzirneym Arkadaşlar 29 haftalık hamileyim. Pelvik tabanım ağrıyor, kaslar da sanki. Yaşayan var mı böyle bi durumu?
cakethesel yuzirneym Benimde 29. Haftamda başlamıştı canım.Şuan 30+2 oldum cok ayakta durunca veya cok oturunca hala ağrıyor ama hafifliyor korkma.Vücut kendini doğuma hazırlıyormuş ve bebiş büyüdüğü için kemiklere baskı yapıyormuş öyle demişti doktorum.