dilser_1 Merhaba hamişler ben ikinciye hamileyim 16+1 haftalığım dün cinsiyeti öğrendim ama henüz hareketini hissetmiyorum benm gibi olan var mı ya da siz kaçıncı haftada hissettiniz?
Sedaaltintas41 dilser_1 ben ilk 3 hamileligim de 18 de hissetmiştim şuan 4. Olucak 17 haftalığına hala hissetmedim
1mucize dilser_1 ilk gebelikte 18+5 te hissetmiştim. Şu an 2. Gebeliğim 17+3 olduk henüz bir şey hissetmiyorum🙃 ama bekliyorum artık bir şeyler sürekli elim karnımda hissetmeye çalışıyorum😅 seviyorum o hissi o tekmeleri🥰 bakalım ne zaman hissedeceğim
Minigim2727 dilser_1 Benım ılıncı gebelıgım ama sankı cıkolata yedıgım zaman karnımda karıncalanma gıbı bırsey hıssedıyorum. 16+1 olduk bu arada bızde.
dilser_1 Sedaaltintas41 maşallah Allah bağışlasın benim ilk hamileliğimde kaçıncı haftada hissettim unuttum bunda çok sabırsızım
sednc0 Sedaaltintas41 ikiden sonra ki gebeliklerde çok rahat hissedileceği söyleniyor doktorunuza sordunuz mu
tecrubeliiannee dilser_1 şu an için erken bence net olarak 20. Haftalarda hissedersiniz hareketi ise bağırsakta gaz hareketi gibi başlar sonra kapı çalar gibi pit pit pit olur daha sonra güçlenir tekmeleri acı verecek derecede 😄