Silayuksel Kızlar normalde döngüm 28 gün ama 4 aydır 25 de geliyor reglim ona göre düşünürsek 2 gün geçikti reglim sizce var mıdır
Baharyesilfidan56 Silayuksel kasette cok ama çok hafifi bi cizgi var hemen kan ver canım bence inşALLAH vardır
Silayuksel Lütfen dua edin bu sefer çok umutlu gidiyorum ve normalde regli ağrım olurdu ama bu sefer yok
EsoMom_ TugceOrak bencede ilk hamileliğimde kaset teste çıkmıştı direk doktora gittim kan vermeden alttan baktı ve keseyi de bebeği de gördü aslında en sağlıklısı o varsa var yoksa yok olur net görülür yani
Silayuksel TugceOrak aslında bende bir sağlıkçıyım biliyorum ama korktum nedense bir de ben ağır kaldırdım ve kanamam geldi ondan test yaptım pozitif çıkınca kan vermeye gittim
TugceOrak EsoMom_ benim de ilk muayenem vajinaldi, ve sonrasında da gerekli durumlarda hiç itiraz etmedim doktoruma. Şükür gayet sağlıklıyız 😊 Kulaktan dolma hurafelerle kadınları o kadar korkutuyorlar ki insanlar korkuyor boş yere