ozoz66 yani şöyle ben günde 7,5 saat çalışıyorum yarım saat mola hakkım var yani toplamda sekiz mola saatine dahil değil 7,5 saat çalışacaksın ekstra mola ama zaten en fazla 8 saat çalıştırdiği için molan yarım saat olur bizim 1 saat molamız vardı benim yarım saate düştü sağ olsun müdürüm iyi olduğu için günde 1 saat tekrardan devam molamı yapıyorum o iş yerine bağlı