Ysfansi bence doktor dan doktora değişiyor herkesin eli bir değil mesela iğne bile yapılırken kimisi hissetmezsin bile bitti mi dersin kimisi de iğne değdiği an yakar insanı, benm 3.gebeliğim 37.haftaya giriyoruz birazdan ve çok şükür daha ağrı yaşamadım dikişi bile unutuyorum ama 2.beraber doğurduğum bir arkadaşım var 3.ye de birlikte hamile kaldık ve 5.aydan beri dikiş yerim ağrıyor sızlıyor diyordu 37 küsür de perşembe günü dayanamıyorum artık dedi doğum yaptı