Aslcnnd Merhaba hanımlar yeni bir işe başlayacağım düzenli adet görüyorum bu ay korunmasız şekilde geçti bat 16 test yaptım awox negatif . Gebe olma şansım var mı ? Yoksa şimdiye çıkar mıydı ?
Birbebisannesi Aslcnnd çıkardı olsaydı battan 6 gün önce cıkarıyor genelde ama gecikirse adetiniz yenileyin daha sonra
TugceOrak Aslcnnd awox güvenilir bir marka, yumurtlama döneminiz düzenliyse eğer muhtemelen hamile değilsiniz. Regliniz gecikirse kan vererek kesin sonuç alırsınız
Aslcnnd Fdmmm umutsuzluğum yok her nasip vaktine esir şuanda yeni bir iş fırsatı çıktı en azından bunu göz önüne alarak kabul etmek istiyorum açıkçası 🙃 çok teşekkür ederim
Aslcnnd TugceOrak peki kurutma çizgisi olur mu awox da bayağı bekledikten sonra silik bir çizgi var şüphelenmeli miyim sizce
TugceOrak Aslcnnd bütün testler için geçerli bi kural var ki ilk 5 dk sonra çıkan sonucun hiç bir önemi yok. Kuruma çizgisi olma ihtimali yüksek tabiki. Regl gecikmesini bekleyin doğru sonuç için, hatta direkt kan verin regl gecikmesi olursa