Nazliip korkutmak istemem ama ben 3 kez üst üste yaşadım, bu 4. gebeliğim 27+5 haftalık olduk. Arkadaşa katılıyorum pıhtılaşma ve diğer genetik testlerinizi yaptırmanızı tavsiye ederim. Benim pıhtılaşmam çıktı başından beri iğne ve coraspin kullanıyorum. Gerekli testleri yaptırıp sonra hamile kalmanız en doğrusu olur