Kızlar herkese selam 19+4 haftaligim ve ikiz gebelik son bir kaç gündür çok kötü özel bolgem ve bacak içim ağrıyor bunun sebebi nedir yaşayan var mı acaba açıkçası biraz korktum ve ağrısından çok zorlanıyorum günlük ihtiyaçlarımi yaparken bile sebebi nedir sizce yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler