Kızlar ilk doğumum normaldi ama cocuk oksijensiz doğdu yenidoğan yoğun bakım ünitesinde kaldı cok sukur suan ıyı 4.5 yasında bi hasar kalmadı suan 8 aylık hamileyim bu bebek ıcınde geçen doktor iri bebek dedi özelde isteğe bağlı sezryan mı olsam yoksa 2.doğum kolay olur diyorlar yine normal mi olsam kararsızım sezeryan dan da cok korkuyorum normal doğum da da cocuk yine oksijensiz doğar diye korkuyorum