uccidere Yarım saat önce idrar kaçırır gibi oldum tutamadım yani tuvalete gittim bir parmak ıslaklık vardı çamaşırımda. Sonra değiştirip peçete koydum beklemedeyim bi daha gelecek mi diye biraz kasık ve bel ağrım da var
tbmn uccidere Allah yardımcınız olsun bir avazda hızlıca sağlıklı bir şekilde doğum yaparsınız inşallah
Melos006a uccidere bacım koş hastahaneyeee sağlıkla al kucağına inşallah. Tabi böyle dediğime bakma benim ilk gebeliğim daha yolun yarısındayım 23+1 😂 sadece empati yaptım ben yerinde olsaydım ambuleennsss diye bağırırdım
Hicrettt uccidere ayy hadi hayırlısı inşallah, sağ salim gelir bebis 😍 bir avazda kurtulursun inşallah 🙏
uccidere Ay bilmiyorum kızlar hala emin değilim hastaneye gidiyoruz şimdi dua edin 🙏 tbmn Hilalcanim Melos006a Hicrettt
Kumsalzeyus Hemen hemen açılırdı sağlıkla doğurursun merdiven çık in plates topu hareketleri yap kolayca doğur inşaAllah
uccidere Kumsalzeyus genelde nstde bağlı kalıyorum doktor öyle istiyormuş suni sancı verdiler bekliyoruz ama yatarak nereye kadar bilmiyorum
Sevim24 Suyum geldi baya fazla da aktı, acile geldim nstue bağlandım şu an açıklık 2 cm dediler. Yatış verildi. Enfeksiyon kapma riski yüksek sorumluluk size ait eve giderseniz denildi. Sizce hemen yatış yapılmalı mi bu durumda? 38+1 günlük
Masalceylan Sevim24 suyunuz gelmiş zaten eve gitmenizdeki amaç ne bebeğin haftası da gelmiş zaten niye tehlikeye atıyorsunuz
EbruDemir81 uccidere ya nolur bana da dua et evdeyim sancim ağrım var ama suyum vs gelmedi bir önce dogurayim ben de 😢