Susuvebebisi Merhabalar beklenen regl tarihime 8 gün var. Evde Testler silik ikinci çizgi çıkıyor. Birtakım belirtilerimde var Sizce kanda baktırmak için erken mi?
ipekveatlas Susuvebebisi baya erken öğrenmişsin düşük bi değer cıkar kanda ama negatif asla çıkmaz gebelik testinde pozitif gördüysen:) önemli olan değerin düsük olması değil düzenli artış olması gerekiyo hayırlı olsun
Cicekbahcesi12 Susuvebebisi idrar testinde silik cikiyorsa kanda net sonuc cikar canim hcg hormonu once kana sonra idrara karisiyor 😍 insallah testler yalanci pozitiflik vermemistir ve insallah hamilesindir 😍
Susuvebebisi Cicekbahcesi12 inşallah Rabbim isteyen herkese nasip etsin sağlıkla 3 ayrı markayı denedim 3 gün üst üste bugün diğer günlerden daha belirgin çıktı ikinci çizgi 🥰🥰🥰🥰