Arkadaşlar merhaba 23 haftalık hamileyim 3 farklı demir ilacı kullandım ilk verileri doktorumla konuşup değiştirmiştim tadından dolayı içemiyordum toz ilaçtı suya karıştırılıyordu o ishal gibi yapıyordu yani o karın ağrısını yaşatıyordu sonra verdikleri ilaçta yarım kabızlık yaşadım ama sorun etmedim sonraki kontrolüme farklı doktor denk geldiği o farklı bi ilaç yazdı araştırdığımda devletin yazdığı çoğu demir ilacında kabızlık yaşayan varmış genellikle dışarıdan alıyorlarmış gebe olduğum için rastgele birini almak istemiyorum önerileriniz var mı ha bu arada ilacı içmediğim günler oldu bazen unutuyorum o günlerde sindirimimde hiç bir sorun olmuyor yani tamamiyle ilaç kaynaklı