İlk gebeliğimde vardı. Çok şükür sağlıklı. Şuan 35 haftalık gebeyim kız bebek bekliyoruz. Bana da son kontrolümde bebegin yumurtalıklarinin orda 3 cm kist olduğunu söyledi. Şimdiye kadar yoktu. Başka doktora daha gösterdi. Kız bebeklerde annenin hormonu geçebiliyormus dendi. Doğumdan sonra geçiyormuş. Tabi annelik maalesef hep kötü düşündürüyor insanı 😔