Evet hanımlar 13 Mart itibari ile oğluşumu sezaryen doğurdum aynı zamanda rahimde ve vajinaldeki perdem alındı. Şuan 3. Günümüzdeyiz bebeğim 35+6 haftalık. 30. Haftamda sancılandım yatarak ve sağolsun annemin yardımlarıyla bu haftaya geldim. Bebeğim ilk gün bizimleydi gece solunum yetmezliğinden küveze alındı şuan küvezde bir hafta kalacak denildi beklemedeyiz bizde süt sağıp gönderiyorum mecbur. Süt sağmak çok zor yara bere içinde kaldı göğsüm burda benim gibi erken doğum yapan veya sütü gelmeyen annelere tavsiyem arkadaşlar baktınız sütünüz yok hemen masaj yapın kanallarınızı açın masajda öyle minik minik değil acıtan cinsten bastıra bastıra erkek gücü gibi güç olcak yani. Ben minik minik yapıyordum saatlerce uğraşıyordum şırınganın çeyreğini iki göğsüm doldurmuyordu. Eczaneden bi hanım beni muayene etti Allah razı olsun ondan 5 dk da benim 2 saatlik sağımı mı elle yaptı inanınki masaj çok önemli. Sezaryenim zorlu geçiyor sipinal anestezi oldum hemen şipşak bebeğim çıktı ameliyatım yapıldı ama sonrası çok zormuş normal doğum yapmadım onu bilmiyorum ama sezaryen bana korkunç geliyor. Karnıma bastırdıklarında çok canım yandı 3 4 defa yaptılar bu arada.