Tubaa10 bayaa yüksek çıkmış bende 23 haftalığım 21. Haftamda gittim kaşıntım ve yanmam vardı doktora söyledim tahlil istedi sonucumda hafif akıntım olduğunu söyledi doktor suya katılıp içilen ilaçtan verdi bide krem verdi ama yine işe yaramadı sanırım akıntım devam ediyr