Vallahi birileride kasık ağrısının olmaması anormal demişler.ben hiç bişey anlamadım . Siz benden tecribelisiniz ilk gebeliğin benim 7 haftalık olacak pazartesi kasık ağrım oyle ışk günler gibi hissetmiyorum çok hafif rahmim üst karnımın altı gerılıupr gibi normal mi 😒