Sunss haftasına göre bilmiyorum normal mi ama bçbende 4 kg doğum yaptım. Çatım da müsaitti ama çok dikişim oldu malesef içten dıştan. Korkutmak da istemem de uzun zaman oturamadım doğru düzgün. Bakımı falan kolay oluyor iyi oluyor o açıdan da annede hasar bırakabiliyor. Belki doktorunuz kilosuna göre erken başlatmayı deneyebilir doğumu. Biz ultrasonda 3,5 gördüğümüz için bekledik malesef. Doktor bebeğe bakınca bu kadar iri olduğunu bilseydim normal doğum denemezdim demişti. 4 ve üzeri istemiyor doktorlar pek