Zeyno_01 Sat göre 30+4 ultrasona göre 33+4 45 cm 1700 kg kızlar gelişimi önde gidiyor bu şekilde olup bebeğe göre hareket etti mi doktorlarınız.
Zeyno_01 Emine-tuncfu adet görmeden hamile kaldım düzensizlik vardı o yüzden ne zaman yumurtlama oldu bilmiyorum yani detaylı ultrason da da önde çıkmıltı
Emine-tuncfu Zeyno_01 bu zamana kadarda böylekiydi aslında adet tarihinizi bilmiyorsanız ilk dönemde doktorlar adet tahmini yapiolar ama şuan nasıl ilerler süreciniz bilmiyorum
Zeyno_01 Emine-tuncfu yapmıştık ama bu gibi durumlarda yanılma payı olabiliyorsun bakalım görelim sağlıkla gelsin inşallah 🙏
Tugceelanaz Zeyno_01 30+1 de 1600 kg , birşey demedi fazla diye bana . Endişelenicek birşey olsaydı söylerdi büyük bir ihtimalle.
Emine-tuncfu Tugceelanaz şeker olmadığı sürece kilosuna takılmayın ilk zsaman alır son zsaman almaz ilk zaman almaz son zaman alir
Tugceelanaz Emine-tuncfu Şekerim yok 1-2 hafta önde veya geri skıntı değil diye biliyorum 😊 Sağlıkla gelsinler
Serenitiy Kızlar her doktorun ve her farklı hastanenın kılo ölçümü fark edıyor sanırım özele gıdıyorum önde gidiyor devlete gıdıyorum 200 gr eksık söylüyor neden böyle ınsanın kafası karışıyor