Bizde 2 gün önce kontrole gittik tam 32+0 da karın çevresi 30 a uyumlu çıktı ve kilosu 1550 g,çok üzülüyorum kilosu az diye doktor iyi dedi ama içim rahatlamıyor 😞 Tansiyonum ara ara yükseldiği için ciğer geliştirici iğne oldum. Umarım hepimizin bebişleri zamanında ve sağlıkla dünyaya gelir 🙏🏻🤍