Zeyno_01 Kızlar böyle durumda olup bebeğe göre hareket etti mi doktorunuz ? Allah korusun küveze girdi mi ?
efeduru Zeyno_01 benim ki 3 hafta kadar öndeydi ilk bebeğim oğlum şuan iki yaşında kuveze girmedi kilosuda iyiydi ama çok sıkıntı yaşattı sürekli erken doğmak istedi doktor 37 ye kadar dayan dedi sonra da sezeryan oldum zaten hayirla doğurun inşallah
Nazli1334 Zeyno_01 gelişimi de kilosu da gayet iyi olmasına rağmen küvese girdi oğlum 37 de doğdu gelişimi 3 hafta önde idi kilosu da 4 kg dı