Kızlar selam 4-5 aydır gebelik tedavisi görüyorum bu ay enfeksiyon kaptım idrar yollarından doktora belirtmeme rağmen bana antibiyotik verdi Cipro 750mg toplamda 7 tane içtim bugün regl olmam gerekiyordu ama olmadım 3-4 aydır günü gününe olurum normalde sizce ilaç mı etki yapmıştır yoksa gebelik mi var