Merhabalar
Kapadokya hastanesine gidiyorum fakat devlete gidip memnun kalan çok kişi varmış sanırım. Nerde doğum yaptınız nereyi tavsiye edersiniz acaba? Sayılı günlerim kaldı çook kararsız kaldım. Lütfen tavsiyelerinize deneyimlerinize ihtiyacım var ❤️🩹