Kızlar son üç haftadır her hafta bir kilo almaya başladım bu beni korkutuyor artık şekerim yok öğretmenim 5 gün aktif çalışıyorum sadece yürüyüş yapamıyorum kızım var iş ev çocuk yemek derken çıkıp yürümeye halim ve zamanım kalmıyor çok yediğimi de düşünmüyorum nasıl durdurucam hiçbir fikrim yok yani abur cubur çok az yerim meyve az yerim normal kahvaltı ve yemek yiyorum