Kubra3454 Kızlar 40+4deyim bu akşam ayaklarım özellikle sol ayağım çok sisti zaten yürürken de sol ayağım kasılıyo kalçama vuruyor ağrısı ptesi 40 haftam doluyor yatış verilir mi sizce?