Arkadaşlar merhaba, 28+2 günlük gebeyim. Bebeğim 1350 gram 41 cm gelişiminde vs bir şey yok hatta gayet iyi bir hafta önde çıkıyor genelde. Ama son kontrolde doktorum başı çok aşağıya gelmiş dedi yüzünü görmek için perineme çok yakın yerden baktı ultrasona. Çalışıyorum hemşireyim genelde çalışma temposu çok olanlarda bebek aşağı inermiş. Beni o yüzden 30. Haftamda en geç işten ayırmayı düşünüyor. Ben baskı hissetmiyorum karnım daha aşağıda evet ama şikayetim yok ilaçta vermedi ama korktum bunu yaşayan var mı acaba?? Yukarı çıksın diye bi önlemi var mı ya da