Mia88 Ben hamile kalmadan önce yağ aldırdım ancak doğuma giren doktorla amelıyatı yapan estetik cerrahının bransları ayrı hadi anlaşıldı ve beraber girdikler diyelim yağı göbek bolgenızden yada sırt bolgenızden aldıracaksanız mümkün değil gibime geldi kaldıki yağ aldırmak sonrası ağrılı ve sancılı bir işlem sezeryanda keza ağrılı sonrası bana ınanılmaz mantıksız geldi
Merry44 Yineanne bilmiyorum ama yanlis geliyor bana gözünüzü dis doktoruna emanet etmek gibi birsey olmus okadar duyuyoruz haberlerde estetikci doktor bile olsa Allah korusun ufak bir hata nelere yol aciyor.