Enisecik ay bende bebişimin karnımdaki halini özlüyorum nasıl güzel tekmelerini hissediyordum şuan 8 aylık olacak çok güzel sakin bir bebekti dişten dolayı canavar oldu tabii bu günlerde geçer ama hamileliğin tadını çıkarın valla mide yanmasından oturarsak uyuduğumu bilirim yine de çok güzeldi 🥹 sağlıkla kavuşun bebeğinize inşallah 🥰 kaç haftalıksınız ?
40+4 de geldi benim kızım son aylarım yaza gelmişti çok zordu 🫢