ozzbsb kesınlıkle eskı çalısanıyım bende hastanenın asıye hocaya gıtmek ıstedım ama randevu alma gel alacagım dedıgı halde çok çok uzun bekledım siz 30 dk beklemıssınız ama ben sabah 11 bucuktan akşama doğru 15:30 a kadar bekledım baktım alınmıyorum hala baska ozele gectım benımde param içerde kaldı, eskı çalısan oldugum için belkı nasılsa beklerım dıye düşündüler normal hastaya yapmazlardı belkı tanıdıgım dıye mı bılmıyorum ama cok fazla bekledım bende